BONUSNOVELLERNE

2007

22. December
Pyntet juletræ - Jens K.

Det havde været en forrygende jul på det gamle herresæde. Vivian havde haft sin sag for hos Jens Gårdskarl, og der havde også været godt gang i den de to første juledage, hvor de tyske gæster også havde bidraget til udskejelserne. Ikke mindst havde det været interessant at stifte bekendtskab med den velrenomerede autoforhandler Müller og hans frue fra Hamborg. Det særlige ved dem var dog, at de havde deres kun 17-årige søn med for første gang til ”julekomsammen” på Lolland.  Ellers var parret godt kendt blandt de øvrige gæster, og ikke mindst Frau Müller havde altid samlet interesse på grund af sin fantastiske figur – alderen 44 år taget i betragtning - og så hendes alsidighed. Hendes sex-interesser gjaldt såvel mænd som kvinder, hun kunne være både den meget strenge domina og den underdanige, krybende slavinde. Det sidste blev stærkt og meget ophidsende bevist gennem en lille forestilling, hvor det var hendes mand og søn, der tog sig af hende som slavinden, der både blev fremvist for de øvrige deltagere i ydmygende stillinger, men også blev kommanderet og pisket til at give sex til dem der måtte ønske det – og vel at mærke den sex som deltagerne i selskabet selv havde lyst til.

Det ophidsede alle helt utroligt at se på, hvordan den 17-årige knægt flåede tøjet af sin mor og med hård hånd fremviste hendes bryster. Med hård hånd vil sige, at Frau Müller måtte finde sig i både at blive nevet og trukket i de stive vorter, og så fik de ophidsede tilskuer også at se, hvordan knægten klaskede løs på sin mors patter, mens hendes mand – altså drengens far – holdt sin kone i et fast greb, så der var frit udsyn til sceneriet. Alt foregik under tyske kommandoer og råben – blandet med hyl og jammer fra Frau Müller. At hun dog samtidig nød behandlingen, herskede der ingen tvivl om. 
Drengen fik nu ordrer af sin far til at tage sin sparsomme beklædning af, og de tilstedeværende fik så lejlighed helt utilsløret at konstaterer, at drengen var i besiddelse af en temmelig stor pik, i hvert fald hvad længden angik. Han gjorde intet som helst for at skjule sit stive instrument, tværtimod. Han gik rundt og daskede sin mor i ansigtet med sin pik, tvang hende også til at tage den i munden, og som en ydmyg slavetøs labbede hun bare løs på sønnens pik, som hun nu lå på knæ med front mod ”publikum”, mens hendes mand trak hendes hoved bag over, så sønnen rigtig kunne bruge sin mors mund som en våd kusse.
Det stod også hurtigt klart, at Frau Müller virkelig havde en rigtig våd kusse, for pludselig råbte hendes mand op og dirigerede hende ned på ryggen – og så ellers ud med benene, så der var frit kik til netop et savlende, liderligt kussehul. Ikke nok med det, sønnen fik også befaling om at åbne mere op for sin mors våde skræv, og det var ikke med blide hænder han trak sin mors svulmende skamlæber fra hinanden og derefter jog 3-4 fingre op i kussen, så Frau Müller i løbet af bare et par hug fik sig en voldsom og vild orgasme.

Både de mandlige og kvindelige tilskuere var blevet så liderlige af optrinet, at de måtte gnide og gnubbe sig selv – eller nærmeste julegæst, og mens den tyske kvinde lå totalt udkørt på gulvet, fortsat med spredte ben, kundgjorde Herr Müller, at hans frue var til fuld rådighed for hvem der havde lyst.
- Kommen dog und spielen med die geile kussen, sagde han på gebrokkent tysk/dansk, og samtidig beordrede han sin søn til at kneppe sin mor i alles påsyn, og det gjorde han så. Nu var også oppasserens kone kommet ind på gulvet, og hun lagde sig straks ned og begyndte at tage Frau Müllers bryster under behandling. Hun lod højrøstet kundgøre, at denne tyske kælling burde straffes for at misbruge sin unge søn, og hun fik opbakning fra ”tilskuerne”. – Niv hendes store patter! Lød et tilråb. En anden foreslog en rigtig gammeldags røvfuld, og der var endog en der kom med et tilråb om at hun burde smage pisken direkte på den liderlige kusse. Så var ”oppasseren” også kommet på banen. – Hun skal sku have pik i flaben! sagde han og havde på forhånd taget sin pik frem, så han kunne proppe den i munden på Frau Müller, og mens hun blev kneppet i kussen af sin søn, af ”oppasseren” i munden og fik vredet og nevet sine bryster af Joan – oppasserens kone – var hun igen ved at blive varmet op og klar til at fortsætte.

”Sønnike” havde ladet sin pik sprøjte i sin mors kusse, og da han trak sig tilbage, efterlod han en våd kusse, hvor knægtens sperm nu sivede ganske langsomt ud. Dette fik dog ikke en ung tysk musiker til at afholde sig fra også at kaste sig over kvinden og jage sin pik op i hende, bare for at få den spillet af i et længe tilbageholdt sprøjt. Det kom næsten straks, og så sivede der endnu mere varm sperm ud af den gabende og samtidig lidt i krampe sammentrækkende kussespalte.

Alt dette her og meget, meget mere fandt sted de to første juledage på det lollandske herresæde.

To af julegæsterne var rejst hjem, men endnu var der en halv snes stykker tilbage, og inden nytår ville der komme et nyt par fra det nordlige Jylland. Erotik ville også være hovedtema i årets nu få resterende dage.
Der var tradition for, at et kunstværk skulle blive til i forbindelse med denne julekomsammen, og ingen undtagelse i år, hvor et anerkendt kunstnerpar fra Berlin skulle lave skitser og optage foto til det der så hjemme i atelieret i Berlin skulle blive til specielle kunstværker.
Parret arbejdede stort set kun med motiver, der havde nøgne mennesker som udgangspunkt. Af og til meget abstrakt, men motiverne kunne også være ret genkendelige i deres opbygning.
Denne jul havde de valgt to kunstværker – et maleri med titlen ”Pyntet juletræ” og en skulptur med titlen ” Indgang til troldekællingens hule”, og gæsterne havde alle givet tilsagn om at medvirke som modeller, hvis det skulle blive nødvendigt.
”Pyntet juletræ” var første opgave, og her havde de to kunstnere nøje udvalgt de personer, der skulle bruges – fire mænd med store pikke. Ideen var så, at de fire – alle nøgne naturligvis – skulle stå ryg mod ryg med deres pikke strittende mod de fire verdenshjørner. Alle fire skulle stå med opstrakte arme og en dildo i hver hånd som symbol på stjernen i juletræets top. Mændenes stive pikke skulle forsynes med henholdsvis et kræmmerhus, et flettet hjerte, en glaskugle og en tromme. Dertil kom sølv- guirlander, flag-ranker bestående af tyske og danske flag og en lyskæde med små elektriske lys, sirligt snoet omkring de fire nøgne mænd..

Projektet var jo spændende nok, men problemet var at få de fire pikke til at stritte vildt og voldsomt, mens der blev lavet skitser og taget foto til senere arbejdsbrug, så derfor havde kunstnerne også bedt seks kvinder om at bistå med at holde gejsten oppe hos mændene.
De skulle simpelthen lægge sig på gulvet med skrævende ben mod ”det pyntede juletræ” og lege med sig selv, virkelig gejle mændene op ved at vise deres kusser frem og - også lege med hinanden på de mest frække måder.
Manden med den største pik var oberstens oppasser, og det var ikke mindst vigtigt, at hans pik blev holdt stiv under skitsetegning og fotografering. Han havde fået en stor himmelblå glaskugle hængt på pikken, og det var ikke noget der ophidsede ham særligt – heller ikke selvom det var den kvindelige kunstner, der sørgede for udsmykningen. Både hun og hendes mand, begge midt i 30èrne, var fuldstændig nøgne som et fast ritual, når de benyttede nøgne modeller. Mens han havde et veltrimmet fuldskæg i ansigtet, havde hans kone nærmest et vildtvoksende kraftigt ”skæg” på kussen.
Alle vidste godt, hvad der kunne ophidse oberstens oppasser mest. Det ville være en situation, hvor en ung kvinde demonstrerede sin magt over en gerne lidt ældre kvinde, og det blev så hurtigt iscenesat, så oppasseren kunne få en ordentlig rejsning.
En 20-årig pige fra køkkenet blev hidkaldt. Hun havde godt nok tidligere deltaget i udskejelser på herresædet, men i dette års julekomsammen havde hun kun beskæftiget sig med køkkenmæssige sysler. Hendes opgave blev så, at ”straffe” oppasserens kone lige for næsen af hendes mand, og det var en rolle som køkkenpigen gik meget grundigt op i. Der var først lidt kamp på gulvet, og mens oppasserens pik begyndte at vippe, fik den 20-årige tøs efterhånden overtaget og fik hurtigt frilagt Joans kusse. Hun var selv noget af en sadistkvinde, men nu havde hun en helt anden rolle, som gjorde hendes mand utrolig liderlig og fik pikken med den himmelblå glaskugle op i fuld kampklar stilling. Da han fik lejlighed til at se, hvordan tøsen fra køkkenet, delvis nøgen, gik i gang med mishandling af hans kones kusse, ja, da var det lige før pikken gik på ham. Ud over at vride og nive Joan i kussens mest følsomme steder, fik hun også rap af en lille pisk lige netop der hvor kusselæberne var trukket fra hinanden. Køkkenpigen var en rigtig furie, som alle glædede sig til at se mere til i løbet af de sidste dage på herresædet.

Skitser og foto til maleriet ”Pyntet juletræ” var i hus, og efter en kaffepause var det så skulpturen – eller vel mere konkret et relief, der skulle laves forarbejder til.
Til denne opgave skulle kun bruges én model, nemlig en liderlig kusse med fyldige skamlæber og en god kraftig behåring. Det var derfor helt oplagt, at netop stuepigen blev udvalgt. Hun var af østeuropæisk oprindelse, mørkhåret – også på kussen, så hun ville være helt oplagt model, netop fordi det var stuepigens kusse, der skulle ligge model til dette relief, som gerne måtte komme til at ligne et islandsk vulkanlandskab med dybe fure og en stor og dyb sprække, gerne skinnende glansfuldt af væde fra en underjordisk kilde – og så altså det ret kraftige krat lige over hulens indgang. Dog skulle det også være sådan, at man uden megen fantasi i relieffet skulle kunne se en rigtig liderlig kusse.
Stuepigen lod sig villigt anbringe med vidt skrævende ben på en briks, så den kvindelige kunstner havde let ved at gøre skitser og tage foto af stuepigens kusse. Der skulle mange gode nærbiller til, og stuepigens kusse blev fotograferet både med skamlæberne trukket vidt fra hinanden, men også med næsten helt tillukket kusseåbning, så man kun anede, at der måtte være en indgang. Kunstnerinden var ikke helt tilfreds med stuepigens liderlige tilstand. Hun ville se en kusse der savlede, og for at få gang i væden, var hun oppe ved stuepigens bryster for at trække, vride og slikke hendes brystvorter. Det gav hurtigt resultat, så det faktisk endte med, at kunstnerinden lagde sig mellem stuepigens lår og med sin lange tunge gav sin model en vild orgasme – og en endnu vådere indgang til troldekællingens hule..

Der blev dyrket meget alsidigt sex i de kommende dage, og da selskabet tog afsked med hinanden og rejste hver til sit, lovede de to kunstnere, at deres værker først ville blive sat til salg efter næste års julekomsammen, hvor deltagerne så ville få lejlighed til at bedømme resultaterne.

Hvad synes du om novellen?
Giv din mening til kende HER

Vil du læse andre noveller af samme forfatter kan du finde dem HER

RETUR

Har du en fræk novelle eller julehistorie du vil have
med på siden så send den i en e-mail